Dlaczego warto reklamować się na Futomaki.pl?

Futomaki.pl, to jeden z najdłużej działających polskich blogów poświęconych fotografii. Od 2006 roku dostarczam czytelnikom wiadomości i ciekawostki ze świata fotografii.

Czytelnicy Futomaki.pl, to osoby zajmujące się zawodowo fotografią i aspirujący amatorzy. Dla potencjalnego reklamodawcy cenne będzie to, że moi czytelnicy stanowią dość precyzyjny target. Są to osoby aktywnie interesujące się fotografią, pragnące poszerzać swój arsenał umiejętności i sprzętu, korzystające z usług i kupujące produkty związane z tą dziedziną. Często interesują się również ogólnie pojętymi nowymi technologiami i gadżetami.

Jeśli wierzyć danym Facebooka, to największą grupę czytelników Futomaki.pl stanowią osoby w wieku 25-44 lat (około 53%), w równej mierze mężczyźni i kobiety, mieszkające najczęściej w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu.

Jakie rodzaje działań promocyjnych możliwe są na Futomaki.pl?

  • Reklama banerowa w postaci:
    • bloków o szerokości do 356px na prawej kolumnie
    • bloków o szerokości do 780px pod każdym pojedynczym wpisem
    • bloków o szerokości do 1140px pod nagłówkiem strony
    • inne wielkości i miejsca do ustalenia
  • Testy produktów i usług. Pisane przeze mnie recenzje są moją subiektywną oceną. Piszę uczciwie i potrafię docenić dobry produkt, o którym wiem, że będzie dobry dla moich czytelników. Nie ma jednak możliwości kupienia sobie u mnie rewelacyjnej opinii o słabym produkcie. Czasem mogę poczuć, że muszę czytelników przed czymś ostrzec.
  • Konkursy. To bardzo dobra forma promocyjna, która cechuje się dużym angażowaniem społeczności. Typowy konkurs, to wpis prezentacyjny, przypomnienie i ogłoszenie wyników, oraz dodatkowo działania animacyjne w sieciach społecznościowych. Jednak w zależności od potrzeb i budżetu można tę formę dowolnie rozbudowywać.
  • Relacje z eventów, warsztatów itd. Robisz coś, co może zainteresować amatorów fotografii? Chcesz rozreklamować swoje warsztaty? Ciekawa relacja trafi do wielu zainteresowanych i może znacznie podnieść zainteresowanie kolejną edycją.
  • Dłuższe kampanie, partnerstwa i patronaty. Bardzo chętnie nawiązuję dłuższą współpracę z firmami tworzącymi produkty lub usługi, z których sam lubię korzystać i które z czystym sercem mogę polecić moim czytelnikom. Ja korzystam, czytelnicy korzystają, klient korzysta – idealne rozwiązanie, prawda?
  • Inne, oryginalne, wspaniałe. Sieć uwielbia nietypowe działania promocyjne. Nie wiem, czy uda nam się zrobić coś na skalę Red Bull Stratos, ale zawsze warto spróbować!

Jak nawiązać współpracę?

Aby nawiązać ze mną współpracę lub dopytać o szczegóły, wyślij wiadomość na adres poczta MAŁPA futomaki.pl. Oczywiście wyraz MAŁPA w adresie zastąp znakiem @.