Pacific Pictures – nowe spojrzenie na filmy ślubne

Skoro jesteśmy już przy filmach ślubnych, to tym razem (w drodze wyjątku) pozwolę sobie całkowicie odbiec od fotografii.

Zwiastun, który zobaczycie poniżej, nie jest zwiastunem filmu fabularnego. To wykonany w ramach usługi dla pary młodych fabularyzowany dokument, który przedstawia ich ślub i przygotowania do niego. Trwająca trzy dni uroczystość odbyła się w zeszłym roku, w nazywanym Miastem Jezior mieście Udaipur w północnych Indiach.

Jest to oczywiście produkcja pod wieloma względami wyjątkowa i nawet jak na studio Pacific Pictures (tutaj zobaczcie więcej ich prac) zrobiona ze szczególnym rozmachem. Pokazuje jednak jak wysoko może zawisnąć poprzeczka już za kilka lat. Całość została wykonana za pomocą lustrzanek 5D mk2 i 7D Canona.

PS.

Oczywiście zobaczcie to w HD i na pełnym ekranie!



Jeśli zainteresował Cię się ten wpis, to poleć go swoim znajomym!

  • Całość została wykonana za pomocą małej ciężarówki sprzętu wśród których wymienione body Canona stanowią niewielką część zarówno w ujęciu wagowym jak i cenowym. Wie to każdy kto już cokolwiek nakręcił piątką :) Dobry rig kosztuje więcej niż body.
    Produkcja fajna. Ciekawe jakie są budżety. W końcu to „tylko” ślub.

  • Oczywiście, że może kosztować nawet więcej niż body. Ale to nie zmienia faktu, że razem z rigiem 5D nadal kosztuje maleńki procent tego, co kosztuje kamera filmowa ze zmienną optyką.

  • Chyba przesadziłeś z tym maleńkim procentem, porządna kamera z wymienna optyka to koszt ok 25kPLN, koszt 5D lub 7D to ok 5-7kPLN plus szpeje ułatwiające obsługę korpusów w trybie video, gdzie ten maleńki procent? ;)

    pozdr

  • @tompac

    Zależy co nazwiemy porządną kamerą. 25k to już taka naprawdę najniższa półka. Jednak pamiętaj, że do tej kamery musisz jeszcze doliczyć cenę obiektywów, a w przypadku filmowych obiektywów na 2/3, czy PL, to nie są małe ceny.

    No i podstawowa sprawa – z dużym prawdopodobieństwem możemy założyć, że fotograf ma zarówno aparat, jak i kolekcję obiektywów. Więc jednak wybranie body z dobrze działającą funkcją wideo wyjdzie zdecydowanie taniej, niż zakup kamery z osprzętem.

  • Czyżby ta „najniższą” półką nie dało się kręcić filmów?
    Widziałeś może czym była kręcona ostatnia część Adrenalina(y)?

    Nie rozumiem dlaczego koniecznie chcesz 5D porównywać do kamer po kilkadziesiąt tysięcy ojro, czy profesjonalną kamerą za 25kPLN ma być gorsza od C5D? Niby dlaczego, bo jest akurat dedykowana tylko do kręcenia filmów?
    Pomijam fakt że w cenie kamery już jest obiektyw i to całkiem przyzwoity, a ceny korpusów podałem gołe.

    Rozważałem niedawno zakup kamery do której podpiąłbym posiadaną przez siebie optykę, nie sądzę abym jako posiadacz HVR-Z7E miał być jakoś upośledzony względem posiadacza C5D ;)

  • Fotograf ma już zazwyczaj całą kolekcję obiektywów, podczas gdy do Z7E musiałby dokupić nowe obiektywy, co jednak stanowi o dość istotnej różnicy w cenie obu rozwiązań.

  • Równie dobrze można założyć, że taką baterię obiektywów już posiada, ja ta kamera zainteresowałem się właśnie ze względu na posiadana optykę.

  • Wiesz co – myślę, że jednak można śmiało założyć, że większość fotografów posiada kolekcję obiektywów do swojego systemu, natomiast mało będzie takich, którzy mają nieużywaną kolekcję obiektywów filmowych, do których dopiero dokupią kamerę. No coś mam takie przeczucie… :)

  • Ale ja nie mam kolekcji obiektywów filmowych, to jest optyka do systemu fotograficznego.

  • z7e ma bagnet 1/3″ o ile mnie pamięć nie myli. To jaką optykę fotograficzną do niej masz?

  • Do niej można zapinać obiektywy od lustrzanek Sony Alfa

  • Pingback: City of Lakes – poprzeczka, której jeszcze długo nikt nie przeskoczy.()