Polaroid, któremu nie najlepiej wiedzie się w dobie fotografii cyfrowej (kontrowersyjne bankructwo, później brand przechodzący z rąk do rąk), ogłosił dziś nawiązanie dość zaskakującego partnerstwa. Z komunikatu prasowego możemy dowiedzieć się, że na stanowisko dyrektora kreatywnego specjalnej linii produktów powołana została Lady Gaga (poniżej jeden z teledysków – dla osób, które nie są na bieżąco :) ).

Nowa pani dyrektor ma przedstawić nową linię produktów i omówić szczegóły współpracy jutro, podczas targów Consumer Electronics Show w Las Vegas.

Muzyka to kwestia gustu. Jednak co by nie mówić o Lady Gadze, to trzeba przyznać, że kobieta umie robić show i być może tego właśnie brakuje w tej chwili Polaroidowi. Jeśli uda się w ten sposób trafić do klienta masowego, to taki zastrzyk gotówki może pozwolić firmie na rozwój bardziej ambitnych projektów. Pozostaje być dobrej myśli, bo szkoda by było, gdyby marka z tak wielkimi tradycjami dołączyła do grona ofiar cyfrowej rewolucji.



Jeśli zainteresował Cię się ten wpis, to poleć go swoim znajomym!