Reklama porównawcza w wersji ekstremalnej

Burger King wystartował z nową, dość kontrowersyjną kampanią Whooper Virgins. Cytując z filmu:

Co się stanie, jeśli weźmiesz wieśniaków z odległego Chang-Mai, którzy nigdy nie widzieli hamburgera, którzy nie mają nawet słowa na „hamburger” i poprosisz ich o porównanie smaku Whoopera i Big Maca – w najczystszym na świecie teście smaku? Whooper to ulubiony hamburger Ameryki, ale co wybiorą ci ludzie? Niech zadecydują whooperowe dziewice.

Za kampanią stoi agencja kreatywna Crispin Porter / Bogusky, która wcześniej zajmowała się między innymi niezbyt udanymi reklamami „I’m a PC” Microsoftu. O ile ich poprzednie dzieło spotkało się po prostu z mieszanymi odczuciami, to tym razem opinie w sieci są zdecydowanie negatywne (NY Daily News, The Inquisitr, ADFreak).

Poniżej film towarzyszący kampanii (uwaga – przez rss nie będzie widoczny!).



Jeśli zainteresował Cię się ten wpis, to poleć go swoim znajomym!