McDonald’s stara się jak może, aby wyglądać bardziej zdrowo, ekologicznie i przyjaźnie.

W mieście Wrigleyville pojawił się ciekawy billboard, będący jednocześnie własnym teaserem. Reklamuje on świeże sałatki McDonalda i robi to dość dosłownie. W specjalnie przygotowanym podkładzie zostały umieszczone sadzonki sałaty, które po pewnym czasie wyrosły w dorodne sałaty, układające się w słowa FRESH SALADS (świeże sałatki).

mcdsalad

Jednym z problemów, które trzeba było uwzględnić tworząc taką reklamę, było zabezpieczenie sadzonek przed ptakami, które mogłyby je najzwyczajniej wydłubać i zjeść. Rozwiązano to za pomocą specjalnej konstrukcji podkładu, która nie dawała ptakom żadnej możliwości przytrzymania się.

Przewidywany czas ekspozycji billboardu to dwa tygodnie, ale może on zostać przedłużony, jeśli sałata będzie się dobrze trzymać.

Za powstanie tego billboardu odpowiada agencja Leo Burnett, która już wcześniej przygotowała dla McD inny innowacyjny billboard (o ile mnie pamięć nie myli, było to w zeszłe lata – chodzi o pokazany poniżej zegar słoneczny, który pokazywał różne oferty śniadaniowe McDonalda).

mcd-billboard



Jeśli zainteresował Cię się ten wpis, to poleć go swoim znajomym!