Jakiś czas temu, firma Adobe ogłosiła konkurs Photoshop: See what’s possible. Zadaniem uczestników było przygotowanie, przy użyciu programów Adobe, krótkiej animacji, która zilustrowałaby hasło „Zobacz co jest możliwe”. Kilka dni temu ogłoszone zostały wyniki konkursu.

Wygrała poniższa animacja. Została ona zrealizowana w całości w programach Photoshop i After Effects (z małym udziałem Illustratora w celu przygotowania loga). Autor nie używał żadnych dodatkowych pluginów, ani elementów ze stocku. Wszystkie fotografie zostały wykonane przez autora i wstępnie przygotowane w programie Lightroom.

Do finału weszły również cztery poniższe animacje:



Teraz nagroda publiczności:



Jeśli zainteresował Cię się ten wpis, to poleć go swoim znajomym!

  • Nie no, ta pierwsza animka miażdży. Świetna robota, wręcz niewiarygodna. Kurczę, ludzie to mają talenta rozliczne…

  • Żeby nie było głupio – bo pozostawić jednowyrazowy komentarz to jest głupawo – dopisuję cały ten wstęp, aby na końcu napisać:

    wow.

  • Nawet ciekawe animki…

    ps. logo się nie odmienia!

  • nad

    imponujące, I miejsce całkowicie zasłużone

  • @tygras, jesteś pewny w 100%? Bo mnie się wydaje, że choć oficjalnie uznawane za nieodmienne, to coraz częściej dopuszczana jest forma odmienna, głównie ze względu na zastosowanie jej w potocznej mowie i odniesienie do radio, które kiedyś też było nieodmienne. Tego słowa (logo) akurat bym się nie czepiał, bo jego odmiana ewoluuje na naszych oczach.

  • Julia

    Nie wierzę normalnie. Ja to nie umiem maski nałożyć :D

  • Ludmila

    mnie sie bardziej podobal filmik z krolikami

  • brainiak

    @Dominik Koza & tygras

    język rozwija się dynamiczne, właśnie dzięki temu że nie każdy stosuje się do tego co za norme muziało uznać kilku profesorków polonistów…

  • Radio się już odmienia, ale logo jeszcze nie…

    Profesorkowie nie mają nic do rzeczy brainiak, raczej chęć zachowania możliwości komunikacji pomiędzy wszystkimi warstwami społeczeństwa, ale przecież zawsze można zawracać kijem Wisłę i narażać się na śmieszność i brak zrozumienia w odbiorze swoich wypowiedzi… no chyba, że masz tzw. respekt i/ lub jesteś osobą publiczną z medialną siłą przekonywania i rzeszą ludzi snobujących się na Ciebie… ale też nie zawsze, zauważ, że Doda nie zmienia przyzwyczajeń językowych Polaków, chociaż spełnia wszystkie ww. warunki :)

  • …a, obrazki… miało być „see what is possible” a jest, co jest… przecież cała światowa komercyjna produkcja „obrazkowa” w mniejszym lub wiekszym stopniu opiera sie na Adobe, bo przeciez nie na Gimpie :) – na takim tle tylko przeciętna średnia…