Jak donosi Adorama, po 2008 roku Kodak wycofa się ze sponsorowania Olimpiad. Ostatnimi sponsorowanymi zawodami mają być te w Pekinie.

Zdaniem analityków może to oznaczać ponowne pojawienie się problemów w Kodaku.

Przedstawiciele samego Kodaka twierdzą, że „W chwili gdy kończymy pełną transformacje Kodaka, wydaje nam się, że powinniśmy obrać nowy kierunek. Technologia cyfrowa zmienia wszystko, łącznie z tym, w jaki sposób promujemy produkty i usługi. Nasza nowa strategia biznesowa wymaga od nas, abyśmy ponownie rozważyli naszą taktykę marketingową i dostosowali ją do zmieniających się warunków rynkowych i zachowań klientów.”

Większość analityków nie kupuje tego wytłumaczenia i trudno się z nimi nie zgodzić. Od dłuższego czasu Kodak coraz bardziej czuje działania konkurencji i zmieniający się rynek. Osobiście mam przeczucie, że jeszcze w 2008 roku dowiemy się o kolejnym przejęciu w tej branży – już teraz możemy sobie zadać pytanie, kto przejmie Kodaka?



Jeśli zainteresował Cię się ten wpis, to poleć go swoim znajomym!